Warszawa - 16 listopada 2017

Konferencje OFFICE MANAGEMENT są cyklicznym spotkaniem poświęconym szeroko rozumianemu zarządzaniu przestrzenią biurową oraz organizacji pracy biur w celu osiągnięcia większej efektywności pracy. Przekazujemy informacje pozwalające kadrze zarządzającej  rozszerzać swoją wiedzę oraz doskonalić umiejętności .

Tematyka konferencji

Wychodzi naprzeciw aktualnym tendencjom w rozwoju organizacji pracy i przestrzeni w nowoczesnych biurach z jednej strony, z drugiej zaś odpowiada na problemy pojawiające się w organizacjach i przedsiębiorstwach. Poprzez prezentację tematów przez praktyków i ekspertów przekazujemy konkretne rozwiązania i sytuacje.

Grupa docelowa

Do udziału w konferencjach zapraszamy osoby pracujące na stanowiskach: dyrektorów administracyjnych, office managerów,  kierowników ds. administracji,  office coordinators,  specjalistów ds. technicznych i zakupów,  dyrektorów zarządzających i finansowych,  właścicieli, prezesów i członków zarządu  oraz inne osoby zarządzające pracą biur w firmach i instytucjach.

16 listopada 2017, WARSZAWA Hotel Puławska Residence ul. Puławska 361

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Kontakt do organizatora.

E-mail: biuro@mbmedia.pl

Patronat medialny:

logo_mom1.jpg

patroni medialni