Warszawa - 21 września 2017

Konferencje Office Management są cyklicznym spotkaniem poświęconym szeroko rozumianemu zarządzaniu przestrzenią biurową oraz organizacji pracy biur w celu osiągnięcia większej efektywności pracy. Przekazujemy informacje pozwalające kadrze zarządzającej  rozszerzać swoją wiedzę oraz doskonalić umiejętności .

Tematyka konferencji wychodzi naprzeciw aktualnym tendencjom w rozwoju organizacji pracy i przestrzeni w nowoczesnych biurach z jednej strony, z drugiej zaś odpowiada na problemy pojawiające się w organizacjach i przedsiębiorstwach. Poprzez prezentację tematów przez praktyków i ekspertów przekazujemy konkretne rozwiązania i sytuacje.

Grupa docelowa

Do udziału w konferencjach zapraszamy osoby pracujące na stanowiskach: dyrektorów administracyjnych, office managerów,  kierowników ds. administracji,  office coordinators,  specjalistów ds. technicznych i zakupów,  dyrektorów zarządzających i finansowych,  właścicieli, prezesów i członków zarządu  oraz inne osoby zarządzające pracą biur w firmach i instytucjach.


21 WRZEŚNIA 2017, WARSZAWA Hotel Puławska Residence ul. Puławska 361




Prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia na adres mailowy: biuro@mbmedia.pl

pdf FORMULARZ ZGŁOSZENIA 

   

         

patroni medialni