Office Management 2015

om_logo.jpg

Konferencje Office Management są cyklicznym spotkaniem poświęconym szeroko rozumianemu zarządzaniu przestrzenią biurową oraz organizacji pracy biur w celu osiągnięcia większego zysku. 

Tematyka konferencji często wychodzi naprzeciw aktualnym tendencjom w rozwoju organizacji pracy i przestrzeni w nowoczesnych biurach z jednej strony, z drugiej zaś próbowała odpowiadać na problemy pojawiające się w organizacjach i przedsiebiorstwach. Poprzez prezentację tematów przez praktyków chcemy przekazać konkretne rozwiązania i sytuacje.

Do udziału w konferencjach zapraszamy osoby pracujące na stanowiskach: dyrektorów administracyjnych, office managerów,  kierowników ds. administracji,  office coordinators,  specjalistów ds. technicznych i zakupów,  dyrektorów zarządzających i finansowych,  właścicieli, prezesów i członków zarządu  oraz inne osoby zarządzające pracą biur w firmach i instytucjach. 

Harmonogram konferencji na rok 2015.

  • WARSZAWA 16 Kwiecień 2015
  • WROCŁAW 20 Maj 2015
  • POZNAŃ 16 Wrzesień 2015
  • KRAKÓW 15 Październik 2015
  • WARSZAWA 25 Listopad 2015

Kontakt:

Magdalena Włoszczyńska

tel: 22 241 87 00

mail: magda.wloszczynska@mbmedia.pl

patroni medialni