Office Management 2016

Konferencje Office Management są cyklicznym spotkaniem poświęconym szeroko rozumianemu zarządzaniu w organizacjach, relacjom biznesowym, zarządzaniu przestrzenią biurową oraz organizacji pracy biur w celu osiągnięcia większego zysku. 

dsc_0053.jpg

Tematyka konferencji zawsze wychodzi naprzeciw aktualnym tendencjom w rozwoju organizacji pracy i przestrzeni w nowoczesnych biurach z jednej strony, z drugiej zaś próbowała odpowiadać na problemy pojawiające się w organizacjach i przedsiebiorstwach. Poprzez prezentację tematów przez praktyków, chcemy przekazać konkretne rozwiązania i sytuacje.

Do udziału w konferencjach zapraszamy osoby pracujące na stanowiskach: dyrektorów administracyjnych, office managerów,  kierowników ds. administracji,  office coordinators,  specjalistów ds. technicznych i zakupów,  dyrektorów zarządzających i finansowych,  właścicieli, prezesów i członków zarządu  oraz inne osoby zarządzające pracą biur w firmach i instytucjach. 

Harmonogram konferencji w Warszawie na rok 2016.

  • 14 kwietnia 2016
  • 16 czerwca 2016
  • 20 września 2016
  • 24 listopada 2016

Współpracujemy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach. 

Dominik Łabiński - Dziennikarz - Absolwent Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, Trener – Absolwent Podyplomowego Studium Trenerów i Szkoleniowców Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, Negocjator – Absolwent Podyplomowego Studium Mediacji i Negocjacji Warszawskiej Szkoły Psychologii Społecznej, certyfikowany Process Manager metodologii BPMS – oraz sprzedawca – praktyk z ponad 15-letnim stażem w obszarze rozwiązań usprawniających pracę dużych organizacji.

Doświadczenie w sprzedaży zdobywał na stanowiskach wszelkich szczebli od koordynatora sprzedaży, przez dyrektora ds. rozwoju biznesu aż po dyrektora sprzedaży. Budował i zarządzał działami sprzedaży w polskich firmach jak i międzynarodowych korporacjach w branży outsourcingowej.

Zrealizował kilkadziesiąt projektów dla największych firm, m.in. z branży telekomunikacyjnej, bankowej i ubezpieczeniowej.

Wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie zwiększając skuteczność i efektywność działów handlowych. Wysoko stawia poprzeczkę sobie i swoim współpracownikom. Ma dar dostrzegania w ludziach ich potencjału i możliwości. Nastawiony na skuteczność i rozwój.

Tematyka prelekcji:

  • Optymalizacja procesów biurowych i administracyjnych. Jak wykorzystać potencjał organizacji do poprawy efektywności.

Gdzie tracimy czas? Ile kosztują nas poszczególne zadania? Ile tracimy czasu na rozwiązywanie problemów? Jakie są najlepsze praktyki, a z czego zrezygnować? Co zmienić i w jakie działania rozwojowe się zaangażować? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z zakresu wdrażania strategii ciagłego doskonalenia się firmy znajdą Państwo w prelekcji. Zapraszamy. 

  • OUTSOURCING PROCESÓW ADMINISTRACYJNYCH – ASPEKTY PRAKTYCZNE

Strategiczne podejście – wizja całej organizacji a koncentracja na wybranych procesach. Outsourcing jako sposób na zwiększenie innowacyjności. Wyznaczanie celów biznesowych. Cele Usługobiorcy a cele Usługodawcy. Jaki poziom otwartości w relacji z Usługodawcą przynosi korzyści? Szacowanie i podział ryzyka. Jak podpisać dobrą umowę outsourcingową - na co zwracać uwagę.


Ewa Janiszewska - doradca ds. zdrowego mózgu, trener zdolności poznawczych, psycholog

Projektuje działania rozwojowe usprawniające procesy związane ze zdobywaniem wiedzy, radzeniem sobie z natłokiem informacji, dbaniem o zdrowy, aktywny i synergiczny mózg.Pracuje w Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach zarówno w biznesie z zespołami pracowniczymi, jak i z osobami indywidualnymi chcącymi zwiększać swoją efektywność poprzez poprawę pamięci i koncentracji. Wspiera również osoby zagrożone chorobami demencyjnymi w zwiększaniu swoich możliwości poznawczych.

Wykłada w Szkole Głównej Handlowej, Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, jak również na Uniwersytetach II i III Wieku. Pasjonatka mózgu, jego możliwości i trybu życia zdrowego dla neuronów. Na co dzień praktykuje jogę i zdrowy sposób komunikowania się – nie tylko pomiędzy neuronami.

Tematyka prelekcji:

  • Relatywizm poznawczy i jego znaczenie w budowaniu efektywności zespołowej.
  • Mózg zdrowy i synergiczny - czyli jaki?
  • Efektywna komunikacja w zespole na podstawie modelu Schultza von Thuna.
  • Wielozadaniowość vs monozadaniowość - co wybrać, aby nasz mózg był zadowolony.


Agnieszka Nadstawna - Akredytowany Coach ICI, dyplomowany trener zarządzania, arteterapeuta ze specjalizacją biblioterapia rozwojowa.

Aktywna branży szkoleń i rozwoju osobistego od 2006 r, przede wszystkim w obszarach inteligencji emocjonalnej. Wciąż doskonali swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w szkoleniach dla trenerów i coachów, legitymując się dzięki temu licznymi certyfikatami z obszaru rozwoju i edukacji. Pracuje z klientami indywidualnymi oraz z zespołami w organizacjach. Prowadzi coachingi i autorskie treningi rozwoju osobistego, łącząc różne techniki i metody – od arteterapii przez coaching, narzędzia trenerskie, team-building, po trening twórczości i NLP.

Specjalizuje się w trenowaniu twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia. Jej treningi kreatywne – często łączone z grami coachingowymi – rozbudzają wyobraźnię, wspomagają pomysłowość, prowadzą do odkrywania szybkich i skutecznych rozwiązań w biznesie i życiu osobistym. Integrują zespoły, poprawiają relacje osobiste.

Posiada licencje na prowadzenie gier coachingowych, jest także autorką własnych gier. W swojej pracy wykorzystuje szerokie spektrum możliwości, jakie daje jej kilkunastoletnie doświadczenie w branży spotkań i ponad dwie dekady pracy dla biznesu i przedsiębiorców.

W praktyce coachingowej stawia bardzo mocno na kreatywność klienta, którą ćwiczy z nim tak, by osiągając swój cel, jednocześnie był on przygotowany do generowania twórczych rozwiązań w innych obszarach życia. Ponadto posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z singlami. Wypracowała indywidualną metodę pracy przez internet: pracuje z całym światem.

Tematyka prelekcji:

  • ARTETERAPIA I ARTECOACHING DLA BIZNESU – KLUCZ DO INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ
  • COACHING – NAJSKUTECZNIEJSZE NARZĘDZIE PRACY Z CELEM
  • KREATYWNOŚC W RELACJACH BIZNESOWYCH
  • M-COACHING I CON-COACHING – EKONOMIA W REKRUTACJI


Iwona Ryszkowska- Jestem stylistką, trenerem, konsultantem ds. wizerunku biznesowego, założycielką i właścicielką Strefy Stylu. Występuję jako ekspert w TVN24, TVP Info, Polsat.

Zajmuję się świadomym kreowaniem wizerunku poprzez strój, doradzam w dziedzinie dress code na specjalne okazje, w biznesie i życiu codziennym. Przeprowadzam skuteczne metamorfozy wizerunku kobiet jak i mężczyzn.
Oddając swój wygląd w moje ręce każdy Klient ma pewność, że Jego szafa będzie dostosowana do Jego potrzeb, upodobań i figury. Wybierając się ze mną na zakupy przekonuje się, że mogą być one przyjemne, bezstresowe i szybkie. Po rewolucji w szafie i zakupach przygotuję specjalnie dla Niego propozycje zestawów na różne okazje. Wszystko po to, aby kompleksowo zadbać o Jego wizerunek na co dzień, w pracy i specjalne okazje.
Oferuję także „szyte na miarę” szkolenia i warsztaty dla firm, realizuję profesjonalne sesje zdjęciowe, współpracuję z magazynami modowymi, biznesowymi, lifestylowymi. Działam na terenie całej Polski. Zapraszam na: www.strefastylu.com.pl

Tematyka prelekcji:

Jak Cię widzą, tak Cię doceniają

  • Pierwsze 10 sekund, czyli siła pierwszego wrażenia
  • Na co zwrócić uwagę przed spotkaniem
  • Typy sylwetek a fasony, czyli nie dla każdego to samo
  • Podstawy garderoby biznesowej, na które warto postawić
  • Kolory i wzory wzbudzające zaufanie
  • Dodatki jako klucz do indywidualnego stylu
  • Dress code – proste zasady stworzone po to, by ich nie łamać
  • Błędy, których nie warto popełniać

Pierwsze 10 sekund, czyli pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz

  • Na co warto postawić w trakcie pierwszych 10 sekund
  • Podstawowe zasady ubioru
  • Zarządzanie szafą biznesową
  • Zestaw ma znaczenie (przykłady zestawów wywołujących pożądane wrażenie)
  • Styl jest kwestią proporcji – sztuczki stylistki
  • Nie zapominaj o dodatkach (wizytownik, długopis, torba na laptopa, buty)
  • Fryzura, zapach, paznokcie jako wisienka na torcie
  • Wizerunkowy samobój


Kontakt:

tel: 22 241 87 00

mail: biuro@mbmedia.pl

patroni medialni