O nas

Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie jako wydawcy miesięcznika Modern Office Manager oraz wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie biur, postanowiliśmy zorganizować to spotkanie właśnie dla Państwa.

W trakcie konferencji przedstawione zostaną najważniejsze zagadnienia, dotyczące współczesnego biura i jego sprawnego funkcjonowania. Prelegentami będą znani eksperci i praktycy, zajmujący się na co dzień wdrażaniem usprawnień.

Outsourcing: W części pierwszej konferencji postaramy się odpowiedzieć na pytanie, które zadania administracyjno-organizacyjne warto przekazać zewnętrznym usługodawcom, a które warto pozostawić w firmie. Szczególny nacisk zostanie położony na korzyści finansowe wynikające z outsourcingu.

Biuro: Każda firma potrzebuje powierzchni biurowych, doradzimy na co uważać podpisując umowę najmu i jak przygotować się do renegocjacji tej umowy. Podpowiemy, jak urządzić nasze biuro zgodnie z przepisami prawa, ale także z zasadami ergonomii, pokażemy najnowsze trendy w projektowaniu biur.

Archiwizacja: Wiele firm zastanawia się nad odpowiedzią na pytanie: jakie dokumenty można archiwizować w formie elektronicznej , a które muszą być archiwizowane w wersji papierowej?

Odpowiemy na to pytanie, a także rozwikłamy zagadkę klas poufności i tajności dokumentów w kontekście bezpieczeństwa przechowywania danych.

Czwartym zagadnieniem jest polityka zaopatrzenia w artykuły biurowe: Kontrola i raportowanie zamówień, system wewnętrznych zamówień oraz racjonalny dobór urządzeń drukujących do potrzeb grup roboczych i całej firmy.

Ostatnie zagadnienie to firmowa flota samochodowa, aspekty finansowo-podatkowe zakupu, eksploatacji i sprzedaży. A może najem? Co wybrać: leasing czy najem długoterminowy - zalety i wady tych rozwiązań, systemy zarządzania flotą.

 

KONTAKT:

MB Media Bronisz i Mularski Sp. j.

02-001 Warszawa, Al. Jerozolimskie 81/7.10

e-mail: biuro@mbmedia.pl

 

logo_mom1.jpg

 

 

patroni medialni